Zet Instagram in als wervingskanaal [3 tips]

Zet Instagram in als wervingskanaal [3 tips]
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
18 dagen geleden
Gepost in Tips

Interactie & engagement met je doelgroep. Dat is toch waar iedere ondernemer, recruiter en marketeer tegenwoordig over praat en naar streeft. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat zoveel werkgevers Instagram links laten liggen als kanaal voor de werving van nieuwe medewerkers. Met 5 miljoen gebruikers in Nederland is Instagram het social platform met de meeste interactie en iedereen heeft het ook nog eens bij zich op mobiel. Klinkt als een goudmijn om daar jouw nieuwe collega te vinden toch?

Daarom 3 tips hoe jij je zichtbaarheid als werkgever vergroot in het kader van employer branding. Mindset, authenticiteit en vrijheid voor je wervingskanaal klinken als 3 clichés, maar ik daag je uit om snel verder te lezen over mijn toepassing ervan.

1. Mindset

In mijn gesprekken met recruiters en HR-professionals moet ik vaak beginnen met het wegnemen van vooroordelen over het zakelijk gebruik van Instagram. Dat doe ik graag en zo ook voor jou in dit artikel.

Klik hier en lees het volledige artikel