Vijf contentregels waar je klant blij van wordt

Vijf contentregels waar je klant blij van wordt
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
7 dagen geleden
Gepost in Website

Het is online allang niet meer genoeg om alleen een geweldig product of merk te hebben. Online shoppers kunnen nu door eindeloze gangen van concurrerende merken en producten van over de hele wereld bladeren en hebben daarmee toegang tot ongelofelijk veel content en informatie. Dit zorgt ervoor dat online shoppers veel meer verschillende criteria overwegen voordat ze tot een beslissing komen en tot kopen overgaan.

Wat verwachten online shoppers van je content? Ze willen begrepen worden; vanaf het moment dat ze met je merk en product in aanraking komen tot het moment dat ze je producten ook daadwerkelijk gebruiken. Doe je dit niet goed, dan zie je ze waarschijnlijk nooit meer terug.

Je kan dus blijven investeren in een geweldige positieve beleving rondom je merk maar dit eenvoudig verliezen met slechte of ontbrekende content. Met deze vijf contentregels weet je klanten blijvend te boeien en laat je ze zien dat je ze begrijpt, vanaf het moment dat ze met je merk en product in aanraking komen.

“Klantloyaliteit win je door handig, betrouwbaar en aantrekkelijk te zijn, vanaf het moment dat online shoppers beginnen met digitaal scrollen.”

Klik hier en lees het volledige artikel