Persoonlijke klantbenadering: 6 inzichten die je nog beter met jouw klanten in contact brengen

Persoonlijke klantbenadering: 6 inzichten die je nog beter met jouw klanten in contact brengen
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
15 dagen geleden
Gepost in Ondernemen

Een persoonlijke benadering werkt, dat weten ondernemers als geen ander. Maar hoe doe je dat, échte aandacht geven aan jouw doelgroep?

Alles wat aandacht krijgt groeit. En als ondernemer weet je hoe dat werkt. Een potentiële klant aanspreken met een open vraag levert een veel grotere kans op dat je zijn of haar aandacht hebt. Vraag het een willekeurige verkoper of autodealer maar: aandacht werkt. Mensen houden van aandacht en van iemand die oprechte interesse in hen toont. Het is fijn om je even bijzonder te voelen.

Persoonlijke aandacht is een enorm belangrijk instrument voor ondernemers om in contact te komen met hun doelgroep. En het vergroot de kans dat een klant uiteindelijk meer uitgeeft. Deze zes inzichten kunnen je hierbij helpen.

Klik hier en lees het volledige artikel