Nieuwsbriefabonnees werven: wat we massaal verkeerd doen

Nieuwsbriefabonnees werven: wat we massaal verkeerd doen
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
2 maanden geleden
Gepost in Tips

Is je mailinglist na de GDPR/AVG een stukje uitgedund? Bijt je nagels niet kapot. Nieuwe, kwalitatieve abonnees werven is eenvoudiger dan je denkt. Met de juiste call-to-action schrijft je doelgroep zich handenwrijvend in. Maar hoe vind je die onweerstaanbare woorden? 7 x hoe het wel en niet moet.

Wat je hieronder leest, is niet nieuw of innovatief. Waarom dan dit artikel? Op te veel websites schittert nog altijd deze conversiekiller: ‘Op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief’. Jongens, dit is net zo verleidelijk als kamperen in de stromende regen.

Je wil de doelgroep een sterke reden geven om op jouw nieuwsbrief af te komen. En ik hoef jou niet uit te leggen hoe belangrijk het is je te onderscheiden, als werkelijk iedere organisatie én zzp’er regelmatig e-mailings de wereld in slingert. Kijk dus eens kritisch naar je call-to-action en maak mensen hebberig.

Klik hier en lees het volledige artikel