Kom morgen luisteren naar Floris van Bommel

Kom morgen luisteren naar Floris van Bommel
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
8 jaar geleden
Gepost in Events

7.500 marketing en communicatieprofessionals ontmoeten elkaar op MARCOM12 in de Amsterdam RAI. Om inspiratie en kennis op te doen, maar vooral ook om te delen!
Ontmoet nieuwe zakenpartners en relaties. MARCOM12 is 'the playground for professionals' met een veelzijdig aanbod van exposanten, seminars, nationale en internationale topsprekers én betrokken bezoekers.

Op het programma van morgen staat een interessante spreker: Floris van Bommel

Floris van Bommel (36) is het creatieve brein van schoenfabriek van Bommel. Hij ontwerpt met zijn team de verschillende collecties en staat aan het hoofd van de communicatie afdeling. De ziel die Floris in elk schoenmodel blaast zorgt regelmatig voor de nodige verwarring op de werkvloer. Labelproducenten en zoolproducenten die weigeren een label of  zool te maken omdat ze denken in de maling genomen te worden met teksten als ‘FvB. Since 1734. Bla bla bla etc...' of ‘Floris van Bommel Foodwear' zijn geen uitzondering. Op een recent gelanceerde sneakerlijn noemt Floris zichzelf ‘Flow-rush', volgens hem zelf de naam die hij  gehad zou hebben als hij geen schoenontwerper was geworden maar gangster rapper.

Ook de reclamecampagnes ontkomen niet aan Floris zijn creatie-drang. Hij schreef, speelde en zong zelf de muziek voor commercials die uitgezonden werden op o.a. MTV. Hij tekende zelf met balpen advertenties voor landelijke campagnes en verzint advertenties met dringende boodschappen als: ‘Floris van Bommel advises you and your friends to hide under a rock or in a cave'. In de Nederlandse, Belgische en Duitse media is Floris inmiddels een veel gevraagde gast.

Meer informatie en gratis aanmelden op www.marcom.nl