Klantfeedback inzetten om conversies te verhogen: 6 tips

Klantfeedback inzetten om conversies te verhogen: 6 tips
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
1 jaar geleden
Gepost in Tips

Ben je bezig met het optimaliseren van je website? Dan weet je waarschijnlijk al dat klantfeedback een van de meest waardevolle bronnen van informatie is. Tegenwoordig vragen al veel bedrijven online feedback aan hun klanten. Maar deze verkregen klantfeedback ook echt inzetten om bijvoorbeeld de klantreis te verbeteren, gebeurt nog maar weinig. Ben je benieuwd hoe jij klantfeedback kunt inzetten om je conversies te verhogen? Ik geef je 6 handige tips.

* Wie zijn ze?
* Waar komen ze vandaan?
* Waar zijn ze naar op zoek?
* Wat gaat er in hun hoofd om tijdens het maken van beslissingen?
* Wie, wat, wanneer en waar?

Er zijn oneindig veel manieren om klanten om feedback te vragen. De meest bekende manier is het verzamelen van feedback op je eigen website. Feedback vragen aan het einde van een bestelproces, na het ontvangen van een e-mail of na het gebruiken van een app behoren ook tot een van de vele mogelijkheden. Niet alleen waar je om feedback vraagt is belangrijk. Wat je vraagt, aan wie je het vraagt en wanneer je het vraagt, kan ook bepalen hoe relevant de feedback is die je uiteindelijk krijgt.

Klik hier en lees het volledige artikel