Is jouw customer service klaar voor topdrukte? 4 tips

Is jouw customer service klaar voor topdrukte? 4 tips
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
3 maanden geleden
Gepost in Tips

De pepernoten liggen in de schappen en de kerstverlichting siert de winkelstraten. Nog even en dan staan Sinterklaas en de Kerstman weer voor de deur. De retail-industrie maakt zich klaar voor de allerdrukste maanden van het jaar. Is jouw team klaar voor topdrukte? Met deze 4 tips bied jij jouw klanten een goede, warme en persoonlijke ervaring tijdens de feestdagen!

Onderzoek toont aan dat het percentage aankopen via online kanalen significant is gestegen tijdens de pandemie. Customer service, brace yourself!

1. Een goede voorbereiding is het halve werk

De voorbereiding op de piekmomenten is bij de meeste customer service-teams al in volle gang. Laat je niet verrassen door hoge volumes en onverwachte vragen. Door het klantenservice-team goed in te richten, kun je een hoop kopzorgen voorkomen!

Klik hier en lees het volledige artikel