In vier stappen naar een onvergetelijke aftermovie

In vier stappen naar een onvergetelijke aftermovie
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
10 maanden geleden
Gepost in Video

Heb je als bedrijf een mooi event georganiseerd en ben je van plan een aftermovie te maken? Hoewel veel bedrijven geld uittrekken voor dergelijke video’s, is het vaak onduidelijk wat het oplevert. Expert Martin Kuiper van Mediatic helpt je op weg met vier korte instructies.

Het wemelt van de aftermovies op YouTube en op zakelijke websites. Vaak kosten ze duizenden euro's, maar blijven ze steken op een paar honderd views en past de video eigenlijk niet bij de uitstraling van je bedrijf en het event. Vaak wordt dan besloten om bij volgende events maar geen aftermovie meer te maken, want 'veel te duur' en het levert niets op. En dat terwijl video als medium steeds belangrijker wordt en effectiever is in het overbrengen van je boodschap dan een geschreven tekst. Zeker de jongere generatie zweert bij video. Hoe ga je te werk?

klik hier en lees het volledige artikel