IKEA en haar softijs-strategie: wat kun jij hiervan leren?

IKEA en haar softijs-strategie: wat kun jij hiervan leren?
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
14 dagen geleden
Gepost in Marketing

Zo. Even een dagje winkelen in de IKEA. Na een uur slingeren door de ‘offline funnel’ zitten er een ANGERSBY, een KÄPPHÄST & een FOLKJA in het karretje. Afrekenen. En naar huis! Wow. Wacht. Eerst nog even spotgoedkoop een hotdog en softijsje scoren! Lekker.

Ja, het is lekker. En het is even voedzaam. Maar er zit meer achter…

In ons hoofd gebeurt er een hoop. Zeker na een aankoop. Onbewust is er altijd een gevoel van twijfel of onvoldaanheid. Want er is geld uitgegeven. En dit is een heel kwetsbaar moment. Pats, boem, geld kwijt.

Klik hier en lees het volledige artikel