Een sterke over mij-pagina om te zorgen voor dé klik met je klant

Een sterke over mij-pagina om te zorgen voor dé klik met je klant
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
26 dagen geleden
Gepost in Tips

Je hebt een partner en twee kinderen en woont in Apeldoorn. Je hebt de missie om ‘de wereld een stukje beter te maken’. En je helpt ‘meer impact te genereren’. Nu volgt een chronologische opsomming van je werkervaring. Met een foto van je kantoor erbij. De over mij-pagina op de website van ondernemers is vaak om te huilen, zo saai.

Waarom zou je?

In tegenstelling tot bijvoorbeeld een salespagina op je website, waar je de hoeveelheid clicks en bestellingen kunt meten, is de ROI van je over mij-pagina onduidelijk. Dus waarom zou je daar al je tijd in steken? Daarnaast houden wij Hollanders niet zo van opscheppen. Misschien dat die pagina er daarom vaak zo bekaaid vanaf komt.

Vertrouwen van websitebezoekers

Zoals je in onder andere dit rapport (pdf) kunt lezen, willen bezoekers op je website informatie waardoor ze je gaan vertrouwen. Ze zoeken iets wat je geloofwaardig maakt. De over mij-pagina is, naast je contactpagina en testimonials, de ultieme plek om dit vertrouwen te creëren. Mensen bekijken de over mij-pagina volgens het rapport dan ook vaak.

Door weinig tijd te besteden aan deze pagina mis je de kans om mensen voor je te winnen en dus om van websitebezoekers klanten te maken. Dat is eeuwig zonde.

Klik hier en lees het volledige artikel