Deze 5 fouten moet je als zakelijk blogger écht niet maken

Deze 5 fouten moet je als zakelijk blogger écht niet maken
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
7 maanden geleden
Gepost in Ondernemen

Onlangs ontdekte ik de term content fatigue: een mooie term om het contentoverschot te beschrijven. Nu steeds meer B2B-bedrijven ontdekken dat het loont om een uitgever te zijn, is er een overschot aan content – of een gebrek aan lezers, net hoe je het bekijkt. Daardoor lijkt het zinloos om met contentmarketing bezig te zijn. Dat is het niet. Je moet gewoon deze 5 fouten niet maken.

Juist B2B-bedrijven hebben profijt van contentmarketing. Zakelijke beslissers nemen vaker weloverwogen beslissingen dan consumenten, ze hebben een grote behoefte aan informatie. Het uitgeven van content vergroot – als het goed is – de autoriteitspositie van een organisatie. Door op regelmatige basis op te vallen bij je doelgroep met relevante content, groeit je bekendheid én geloofwaardigheid.

En is dat nou juist niet wat elke B2B-organisatie wil? Daarom hier 5 missers voor corporate blogs die je te allen tijde moet vermijden.

Klik hier en lees het volledige artikel