De kracht van sociaal bewijs

De kracht van sociaal bewijs
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
1 jaar geleden
Gepost in Website

Tegenwoordig wordt er steeds meer online geconsumeerd. Wij als “slimme” ondernemers spelen daar natuurlijk op in. Je gaat jezelf online presenteren, op een zo aantrekkelijk mogelijke manier. Zo zorg je ervoor dat je onderscheidend bent en wordt het voor jouw potentiële klant duidelijk dat jij een goede partij voor hen bent.

Keuzestress

Voor de consument is het in deze tijd steeds lastiger geworden om te kiezen: er komen zo ontzettend veel dingen voorbij. Vooral als je gericht naar iets op zoek bent. Wellicht herken je het wel. Je hebt gekeken voor tickets naar New York en ineens komen er overal geweldige aanbiedingen van de goedkoopste tickets voorbij. Dat is hoe het gaat met online adverteren. Bedrijven investeren in online systemen en advertenties om hun zichtbaarheid te vergroten.

Als er dan zoveel mogelijkheden zijn, hoe weet de consument dan wat de beste beslissing is? We horen ontzettend vaak dat ze door de bomen het bos niet meer zien. Toch willen ze graag een oplossing voor het probleem waar ze mee lopen, anders waren ze niet zo gericht op zoek gegaan. Hoe kun jij hier als ondernemer nu op de juiste manier mee omgaan? Hoe kun je dit voor je laten werken waardoor het resulteert in meer zichtbaarheid, meer klanten en meer omzet?

Klik hier en lees het volledige artikel