Customer service wordt nooit meer hetzelfde, zo speel je daarop in

Customer service wordt nooit meer hetzelfde, zo speel je daarop in
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
17 dagen geleden
Gepost in Ondernemen

“Waar blijft mijn bestelling?” is een vraag die overwerkte customer service agents dagelijks voorbij zien komen. COVID-19 heeft behoorlijke invloed gehad op de betekenis en uitvoering van klantenservice. In dit artikel deel ik de laatste trends op het gebied van webcare en geef ik jou reddingsboeien waarmee je ook met toenemende volumes het hoofd boven water kunt houden.

De pandemie heeft zijn weerslag op vele sectoren, en customer service is geen uitzondering. Sterker nog, deze branche heeft het zwaar te verduren in tijden waarin fysieke winkels hun deuren sluiten en webshops floreren. Online klantenservice kampt met hogere volumes en complexere vragen. Daarnaast is er een nieuwe doelgroep ontstaan, die niet gewend is aan online customer service en wellicht minder technisch onderlegd is dan millennials en Gen-Z generaties. Deze doelgroep winkelde voornamelijk in fysieke winkels en is gewend aan menselijke en persoonlijke interactie.

Klik hier en lees het volledige artikel