Consument haakt af bij incomplete online productinformatie

Consument haakt af bij incomplete online productinformatie
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
11 maanden geleden
Gepost in Website

Staat er op uw webshop nauwelijks productinformatie, of klopt informatie niet? Dat is nagenoeg hetzelfde als ‘niet op voorraad’ hebben. Staat er op de productpagina ‘blauwe bank’, maar staat er een afbeelding van een rode stoel, dan bestelt niemand die.

Consumenten haken af en gaan op zoek bij uw concurrent. Accurate en betrouwbare informatie kunnen geven aan de consument is een ‘must’!
Bedrijven verzamelen en analyseren steeds meer (product)informatie om van die data waardevolle verkoopinformatie te maken. "Meer data betekent meer kansen om nieuwe feedback loops met consumenten te maken," zegt Sanjay Sarma, hoogleraar Werktuigbouwkunde, Massachusetts Institute of Technology, Innovation Board Chair van GS1 in het rapport "Trend Research 2018-2019: Identifying opportunities for GS1 to address today’s industry challenges".

Klik hier en lees het volledige artikel