Communicatie in de cultuursector: nieuwe ideeën, nieuwe strategieën

Communicatie in de cultuursector: nieuwe ideeën, nieuwe strategieën
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
7 maanden geleden
Gepost in Ondernemen

Never a dull moment in de cultuursector, en deze weken geldt dat meer dan ooit. Met de maatregelen rondom het coronavirus, is het bruisende culturele leven offline tijdelijk tot stilstand gekomen. En dat is behoorlijk wennen. In deze sector zijn ‘we’ namelijk gewend te rennen en te pieken. Je werkt intensief met elkaar naar een tijdelijk evenement: een festival, tentoonstelling, concert of voorstelling. En vaak meerdere tegelijkertijd.

Maar nu zijn de eerste hordes weggehaald. Of liever gezegd, het eerste deel van de sprintbaan. Want waarschijnlijk blijven de deuren van culturele instellingen en festivals voorlopig nog gesloten. En daarmee valt een groot punt in je werk als cultuurmarketeer weg: namelijk het informeren en prikkelen tot cultuurbezoek.

Klik hier en lees het volledige artikel