Bedrijfsfilm laten maken: hier moet u op letten

Bedrijfsfilm laten maken: hier moet u op letten
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
8 dagen geleden
Gepost in Tips

Beeld kan meer zeggen dan duizend woorden. Vooral nu de ontwikkeling in grafische vormgeving grote stappen maakt. Het is dan ook niet voor niets dat grafische aspecten steeds meer terrein winnen op tekstuele uitingen. Niet alleen als het aankomt op marketing voor de producten of diensten die uw onderneming aanbiedt, maar ook bij de presentatie van de onderneming zelf.

In plaats van een verhaaltje ‘Over ons’ ziet u waarschijnlijk steeds vaker een bedrijfsfilm op een website. Wilt u ook een bedrijfsfilm laten maken? Jeroen Veldkamp van Veldkamp Produkties vertelt waar u allemaal op moet letten.

Houd het kort en simpel
Volgens Veldkamp is het vooral belangrijk om een bedrijfsfilm kort en simpel te houden. "Breng de zaken terug tot de kern en vertel kort een simpel verhaal. Hoe langer deze namelijk duurt, hoe groter de kans dat mensen de aandacht verliezen. Denk bij de lengte aan een tot twee minuten maximaal. Ook geldt dat hoe lastiger het verhaal is, hoe minder overtuigend het is en minder hun aandacht verliezen. Probeer niet alles te vertellen, maar mensen nieuwsgierig te maken naar meer."

Klik hier en lees het volledige artikel