3 manieren om je duurzame merk te laten groeien door sterke communicatie

3 manieren om je duurzame merk te laten groeien door sterke communicatie
Redactie Young Startup
Redactie Young Startup
Young Startup
Den Haag ('s-Gravenhage)
2 maanden geleden
Gepost in Tips

Duurzame consumenten raak je met een ijzersterk verhaal. Sprout-expert Leonne van de Ven deelt drie essentiële ingrediënten, inclusief drie voorbeelden uit de praktijk.

De duurzame consument is here to stay en daarmee is de opkomst van duurzame bedrijven niet te stoppen. Je wilt natuurlijk herkenbaar en onderscheidend zijn in de markt met een duurzaam merk waar jouw doelgroepen als bosjes voor vallen. Maar met alle concurrentie rijst al snel de vraag: hoe dan?

Sterke merken hebben in de basis één ding gemeen: het is een goed verhaal, dat mensen recht in het hart raakt. Wanneer jouw boodschap staat als een huis, je investeert in het visuele plaatje en je jouw boodschap actief deelt, dan heb je precies de elementen die je nodig hebt om te bouwen aan een sterk, duurzaam merk.

Klik hier en lees het volledige artikel